Ławy stoły

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! +48 798-986-789, biuro@pegieprestige.pl

Najczęściej zadawane pytania

  1. Ile będę czekać na przesyłkę?
    Kompletujemy zamówienie zaraz po otrzymaniu wpłaty (lub jeżeli wybierzesz opcję „za pobraniem” od razu po złożeniu zamówienia). Jeżeli produkt jest dostępny w magazynie, wysyłamy go przesyłką kurierską w 24 godziny od złożenia zamówienia. Nie mamy wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki przez firmy kurierskie. W momencie odebrania przez kuriera paczki z magazynu, wyślemy Ci wiadomość SMS, w której podamy numer listu przewozowego. Kurier ma obowiązek dostarczyć Twoją przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych.
  2. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
    Oczywiście! Poinformuj nas o tym w trakcie składania zamówienia lub umów się z nami telefonicznie. Zapraszamy do naszej siedziby przy ul. Krakowskiej 231 w Radomsku.
  3. Zamówione meble dotrą do mnie w całości czy w częściach?
    Niektóre meble z naszego asortymentu dostarczane są w całości, inne wymagają samodzielnego złożenia. Wszystkie zamówienia wysyłamy w odpowiednio zabezpieczonej przesyłce i pakujemy tak, by były przygotowane do montażu. Dołączona do paczki instrukcja pozwala na szybki i bezproblemowy montaż. Powodzenia!
  4. Czy mogę kupić meble przez portal Allegro?
    Tak, kupuj jak Ci wygodnie! Nasze aukcje znajdziesz TUTAJ.
  5. Czy mogę zwrócić zamówienie, jeśli nie spełnia moich oczekiwań?
    Tak, w ciągu 14 dni możesz zwrócić zamówienie w ramach „odstąpienia od umowy”, bez podania przyczyny. Zajrzyj do regulaminu naszego sklepu. 
  6. Jaka gwarancja obejmuje meble w Pegie Prestige?
    Wszystkie produkty w naszym sklepie objęte są 24-miesięczną gwarancją (chyba, że w opisie na karcie produktu zawarta jest inna informacja).
  7. Co zrobić jeśli przywieziona przez kuriera paczka jest uszkodzona?
    Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, sprawdź przesyłkę. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
  8. Jakie są godziny otwarcia sklepu?
    Online możesz odwiedzić nas w każdej chwili! Przyjmujemy zamówienia internetowe przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. 
    Zapraszamy Cię również do naszej siedziby w Radomsku, przy ul. Krakowskiej 231, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-17.
    Do zobaczenia!

Dziękujemy za wizytę w naszym sklepie

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Pon. - Pt.: 8:00 - 17:00
+48 798-986-789

ul. Krakowska 231
97-500 Radomsko